31 Mart 2009 Salı

Pudingli Kurabiye (çilek kokulu)



Hafta sonu sınavlarım var. Bu vesile ile iş yerinden 4 gün izin aldım. Ama nedendir canım hiç ders çalışmak istemiyor.... Akla gelebilecek yapmamam gereken tüüüm boş işlerle uğraşıyorum.....

Bilgisayar başında aylak aylak vakit geçirirken birden kendimi yemek sitelerinde buldum. Orada ne var diye kurcalarken pratik bir kurabiye tarifi gördüm.Üşenmeden hemen kalkıp yaptım.... Nefis oldu. İşte tarifi....




Malzemeler:


1 adet sana yağ
2 paket çilekli puding (isteğe göre muzlu olabilir)
1 paket pudra şekeri
1 vanilya
1 kabartma tozu
2 adet yumurta
Aldığı kadar un
(istğe göre üzerine ceviz veya hindistan cevizi koyabilirsiniz ben toz şeker serptim)


Yapılışı:

Tüm malzemeler karıştırılarak hamur haline getirdim. Küçük parçalar halinde yuvarlayarak tepsiye dizdim. Şeklini un kurabiyesine benzetmek amacıyla ufak bir kapak yardımı ile üzerine şekil yaptım. Üstlerine şeker parçaları serperek. 180 derece fırına verdim. İşte bukadaaar :) Afiyet olsun.....

4 yorum:

sengul dedi ki...

öncelikle hayırlısı olsun canım.inşallah bu kurabiyeyi deneyeceğim eminim çok güzeldir. bende başka tariferde yollayabilirim istersen.

Nurgül dedi ki...

Süper olur mail. adresime gönder resimleri ve tarifleri ile bogta yayınlayayım. vaya sadece tarifi ver yapıp yayınlayayım... Seni çok öpüyorum hoşçakal.

nurgultopel@hotmail.com

semra dedi ki...

ben bunu vanilyalı pudingle yapıyorum üzerine ya ceviz yada hindistan cevizi serpiyorum güzel oluyo.ama çileklisinide en kısa zamanda deniycem.eminim çilek kokulu güzel oluyodur deneyip yorum yapıcam.öpüyorum seni hoşçakal...

Nurgül Topel Akın dedi ki...

bende vanilyalıyı deneyeceğim. Muzluda ilginç olur diye düşünüyorum...