10 Haziran 2009 Çarşamba

BEŞİ BİR YERDE (Kızlar buldum siziiii)


Semra Odakan(SEZEN), Sibel Tümen(ÇELEBİ), Nurgül Topel(AKIN), Fulya Nişancı(KİNEŞÇİ), Ayşe Yüce(GÖK)


Cumartesi çok güzel bir gün geçirdim.
Orta okul ve lisede birlilkte gezip o yıllarımı paylaştığım arkadaşlarımla bir araya geldim.
Sevgili Fulya ile (uzun bir çaba ve arayışın ardından) oniki yıldır görmediğimiz arkadaşlarımızın izlerini bulup biraraya getirdik.

Zaman çabucak geçerken beraberinde birçok şeyi değiştirmiş bu arada konuşacak birsürü şey biriktirmişti. Kızlar okadar değişmişler ki sanki onlarda değişmeyen birtek birlikte geçirdiğimiz anılar kalmış gibiydi.
O gün öyle keyif aldım anlatamam. Neler konuşmadık ki? Oniki yıl özet şeklinde geçerken uzun uzun anıları yad ettik.



Aradan gerçekten çok uzun zaman geçmiş. O yıllarda biz kendimize 'BEŞİ BİR YERDE' derdik. Bu değimi bile unutanlarımız olmuş.(Ayşem lafım sana)
Cuma günü Ayşeyi buluşma yerini bildirmek için aradığım 'beşimiz bir araya geleceğiz' dedim, önce şaşırdı.
Sonra sevinerek mutlaka geleceğini söyleyerek, telefonu kapattı. Sonra yeniden aradı ve saymaya başladı 'Ben,Sen,Semra,Fulya peki beşinci kim?' dedi. Sibeli unutmuş :) Sibel bu duruma her nekadar içerlese de Ayşeyi yeniden bulmanın sevinciyle onu affetti...



Kızlar güzel bir gündü çoook teşekkür ederim. En kısa zamanda yeniden görüşmek dileği ile...

Hiç yorum yok: