15 Haziran 2009 Pazartesi

Paşam erkekliğe ilk adımı attı.


Eren Kimdir?

-Yukarıdaki resimde şaşkın bakan(bana napıcaklar bakışı).
-Aynı soyadını taşıdığım.
-Kuzenimin biricik oğlu.
-Beril kızın abisi.
-Üst katımda oturan.
-Her akşam bana misafirliğe gelen.
-Evimde yaramazlıkları ile kırılmadık birşey bırakmayan.
-Fanusuma elini sokup içindeki balıkları eliyle tutup 'Öldüreyim mi?' diyerek beni bağırtan.
-Bahçedeki çiçeklerimi topuyla kıran.
-'Niye çiçeğimi kırdın?'diye bağırdığımda sağlam duran diğer çiçekleri de kökünden çekerek çıkartan.
-Bahçemde özenle beslediğim çiçeklerin üzerine çiş yapan.
-Halama(bena) geliyorum diye evden çıkıp, kaçan bir yaramaz.

NURGÜLDEN ERENE YILLAR SONRA OKUMASI İÇİN NOT:
Halacığım çok yaramazsın illallah ettim ama Seni Seviyorum.


Hafta sonu yoğun geçti. Eren Paşam muhteşem bir törenle erkekliğe adım attı. Düğün eğlenceli geçti. Düğün vesilesi ile uzun zamandır görmediğim akrabalarım görüp sohbetler ettim. Öyle özlemişim ki öyle iyi geldi anlatamam.

Bu vesile cemiyetlerin(düğün, bayram, cenaze) önemini bir kez daha düşünürken, bir yandan da aileme yakın oturduğum ve bu tür etkinlikliklere katılabildiğim için kendimi şanslı hissettim


Ben, Bedriye Yenge(Erenin Annesi), Ablam



Eşim,Ben,Ablam,Eniştem(ablamın eşi)


Ablam,Dedem,Ben,Yeğnim Işıl



Kuzenler.


Dayı ve Yengeler.


Beril ve yeğnim Işıl


Eren Paşama kına yakılıyor. Bakmayın masum durduğuna...


Ailem

2 yorum:

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Nurgül
okuduğum yaramazlıklara inanamadım. Benim oğlum bir melek olmalı o zaman.
Gerçi daha bu tür yaramazlıklar yapacak yaşa gelmedi. Aman aman yaramazlığın kitabın yazmış Eren:)
Çok şık olmuşsun arkadaşım, her zamanki gibi...

Nurgül Topel Akın dedi ki...

Çok teşekkürler Pınar.
Can böyle suçlar için epey küçük ama umarım öyle olmaz.
Eren acayip herkez ama herkes yaka silkiyor(ev,okul,mahalle)okulunda öğretmen başa çıkamamış okul müdürü babasını aramış 'oğlunuzla başa çıkamıyoruz' diye.Bir saniye durmak yok ve hiçbir şeyden korkusu yok. Ne olacak hali bilmiyorum. Ama bir görsen öyle şekerki. Allah onu önce anne babasına sonra hepimize bağışlasın.