9 Temmuz 2009 Perşembe

Gizem ve Annem


Eski fotoğraflara bakıyordum yeğenim Gizem ve annem arasında geçen bir konuşmayı hatırladım o gün olduğu gibi bugünde beni çok güldürdü.

Yeni nişanlandığım dönemdi hevesle eve fotoğraflarımı getirdim. Yeğenim Gizem 4 yaşındaydı ve o gün bizdeydi. Annemle fotoğraflara baktılar ve aralarında şöyle bir konuşma geçti:



Gizem:
-Annene,

Annem:
-Efendim yavrum,

Gizem:
-Annene ben nişanlanmayacağım,

Annem:
-Neden yavrum? Ne oldu ki?

Gizem:
-Annene baksana nişanlanınca öpüyorlar. Ben öğretmenim gibi bekar kalcam.

7 yorum:

Gülhan dedi ki...

Ay bu minikler birgün öldürecek beni, çok komik bir anı;)

SMİLENA dedi ki...

çok biliyor onlar.ah büyüsünler arkalarına bakmadan gidecekler.biz öyle değilmiydik...

sevgilerle

SMİLENA dedi ki...

unutmuşum.çok hoş bir çiftsiniz...

Dolunay dedi ki...

cok tatlısınız.

Reyhan çiçeği dedi ki...

nurgülcüm küçükken ben evlenmeyeceğim diyenler genelde erken evleniyorlar. öpüyorum yeğenini teyzesi.bu arada sizde birbirinize yakışmışsınız. MAAŞALLAH :)

Belkıs dedi ki...

:))))) Süpermiş Nurgül bu :)))

EBRULİ dedi ki...

:)))) Büyüyünce aynı düşüncede kalmıyolar ne yazıkki.