9 Ağustos 2011 Salı

Bugünlerde biz



Hastalık sırasında çocukların edindikleri kötü huylar umarım geçicidir?
Zira çıldırmam an meselesi...
Kızım şu sıralar süpürgesiz cadıya dönüştü. Gecenin bir yarısı kalkıp gezmeye gitmek için çığlık çığlığa ağlıyor. Gece oyun oynayacağım diye beni de yanında dikiyor. Yerli yersiz mızmızlanmalar. Uyutmak ise ayrı bir sorun, kucağımda saatlerce gezinerek uyuyor...
Yahu hastalık hatta ikisinin aynı anda hastalanması bile beni bu kadar uykusuz bırakıp yormamıştı boşuna dememişler beterin beteri diye...
Bu arada oğlum mu?
O sakin. Şükürler içindeyim. Fakat tilki uykusunda olduğunun farkındayım. Kardeşini modelliyor ilk fırsatta aynı huysuzlukları kendisinden bekliyorum.

Hafta sonu Çorlu da ilk olup mahallemize açılan hayvanat bahçesindeydik. Henüz hayvanların gelmemesi, bilinen cinslerin olmasından mıdır benim ilgimi çekmedi fakat çocuklar mutlu oldular.











4 yorum:

Sevgi dedi ki...

canım valla bize bi tane yetiyo artıyor bile sen nasıl başediyorsun bilmiyorum.. allah kolaylık versin..

Nuray dedi ki...

allah yardımcımız olsun ikizlerinizede çok ama çok geçmiş olsun

Nurgül dedi ki...

Sevgicim ikisine göre gardını alıyor onlarla yaşamayı öğreniyorum fakat bazen sabrımın bittiğini hissediyorum...

Nurgül dedi ki...

Teşekkürler Nuray