24 Ağustos 2011 Çarşamba

Bugünlerde biz

*İftar davetleriyle oradan oraya koşturuyoruz. Yorucu ama pek keyifli oluyor. Öykü ve Ömür ilk kez gelenekleri ve kocaman aileleri ile vakit geçiriyor, kalabalıkla sosyalleşiyor. Bende bahaneyle sevdiklerimle güzel güzel soluk alıyorum...



*Bir süredir yeğen Kaan, ablam ve benim yeğenlerim hep beraber bizdeydi keyifli geziler yaptık, güzel geceler geçirdik, sayelerinde cipse ve abur cubura dadandım :(
Öykü Nur ve Ömür Berk ilgi ve şımarma doruklarına çıktılar..





*Yeğenlerin ardından Öykü Nur huysuzluklara kaldığı yerden devam ediyor. Abartmıyorum sabahtan akşama(baba gelene kadar) paçamda 'Annaa! diye. Yemeği, oyunu, tüm günü ikimiz baş başa geçirelim istiyor. Son birkaç gündür onun huysuzlukları yüzünden Ömür Berkl'e ilgilenemez oldum :( Geçici bir dönemdir değil mi?



*Bu ara babalarına da pek bir düşkün oldular. Baba eve geldi mi bir mutluluk, dans etmeler, mamamı babam versinler, babam uyutsunlar...
(işime de gelmiyor değil)
Babaları da durumdan pek bir memnun kurum kurum kuruluyor Allah muhabbetlerini bozmasın daaaaaaa...
Kelimelerden de anlaşılacağı gibi KISKANIYORUUUUM...
Evet evet kıskanıyorum. Babalarını daha mı çok seviyorlar ne?




*Her geçen gün yeni yeni kelimeler söylemeye başladılar.
Suya 'iç', anahtara 'aç' diyorlar. İkisi de birbirine 'Ödü'(Öykü) diye sesleniyor.



*Eskisi kadar kavga etmiyorlar, birbirleriyle oyun süreleri arttı.



*Evdeki bireyleri, nesneleri sorduğumda hepsini tek tek gösteriyor, ismini söyleyebildiklerini söylüyorlar(dede, teyze, anne, baba, masa, çiçek vb.)



*İstediğim nesneleri bulundukları yerlerden, dolap veya çekmecelerden getirip götürebiliyorlar.



*Ömür Berk hala banyo yapmaktan korkuyor. Ve hala her banyo çığlığı sonrası manyak komşumuz 'bu çocuk yine neden bağırdı' diye kapıya geliyor HAYRETLER İÇİNDEYİM :(



*Acıktıklarında mutfakta 'mama' diye bağırıyorlar.




Son olarak

Öykü Nur'dan kelimeler:



Aaan(Kaan), Ala(Hala), Tıtıl(Işıl), Ede(Teyze), anana(annane), anna(anne), baba (baba), dede(dede), del(gel), dit(git), at(at), havv havv(köpek), bıda bıdaa(kedi), aba(araba), bababa(babaanne)


Ömür Berk' den kelimeler:



Dizee(Gizem), Ate(Ayşe) tidat(imdat), adam(Adam-babaya sesleniyor), nünü(Nurgül-bana sesleniyor), Taptımm(tatlım), düt düt-tüdüt(araba), nam nam(mama), de(gel), dit(git), aç(aç), dedem, babam, annem, annannneeem(bunlar çok düzgün ve sonunda -m eki)

4 yorum:

Sevgi dedi ki...

çok güzelsiniz siz ya.. maşallah size.. şu baba sevgisi benimde canımı sıkmıyor değil.. umarım sadece paranoyamızdan ibarettir.

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

Allah bağışlasinn kuzularınızı ikiz ve sarı lar ay bayilmaliklar;) artık takipteyim;)) ekliyorum hemen bloğuma ;) yorumlarınızı beklerim;))))))

Nurgül dedi ki...

Sevgi ne garip bir duygu değil mi annelik bazen babalarıyla bile paylaşamıyorum sanki yalnız benimler :(

Nurgül dedi ki...

Yasemin hoş geldin...
Bende takibindeyim ve yorumlarını beklerim...