5 Eylül 2011 Pazartesi

Bayramlar iyi ki var DİMİİİ?



29 Ağustos saat 18,00 suları Ömür Berk burnunu çekmeye başladı,
Saat 20,00 suları hapşırıklar geliyordu ve saat 02,00 veee 38,7 ateş. Vayy başıma gelenler :(
Kontrol altına aldık neyse ki ateşi.
Ama yolculuk öncesi içim rahat etmedi. Bayram namazı hemen sonrası saat 10,00 suları Ömür Berk yine hastanede...
Evinden çağrılan uzman doktor, kan, idrar vs vs. neyse ki tahliller temizdi Viral denip grip ilaçlarıyla eve gönderildik.
Saat 17.00 suları başlayan Bayram yolculuğumuz Ömür Berk'in huzursuzluklarına, gribi kardeşine geçirmelerine aldırmadan devam etti.
İlk durağımız Pınarbaşı Köyü baba anneleriydi. Tüm sevdiklerimiz oradaydı. Nedeni Öykü Nur ve Ömür Berk'in Zeynep Halalarının o akşamki nişanıydı. Aile arası(ev içi) diye planlanan nişan ailenin büyüklüğü nedeniyle bahçeye taştı. İyide oldu. Öyle keyifliydi ki bahaneyle herkesi bir arada görebildik, zaman geçirdik...
Gün bu kadar mıydı? Tabi ki değil.
Nişanın sonunu göremedik. Kendi babamın astım nöbeti geçirerek hastaneye kaldırıldığı haberini aldım. Ağzım burnumda Çorlu'ya geri döndüm fakat babamı görmeden Öykü Nur ve Ömür Berk 38,5-39 ateşle sürpriz yaptılar :( O an o panikle adımı sorsanız hatırlar mıydım bilemiyorum.
Yaradandan gelene itirazım yok üst üste olması beni şaşırttı. Şimdi üçü de iyiler. Ne diyelim Rabbim beterinden saklasın..

Tüm heyecanına rağmen Bayram, bayram tadındaydı. İyi ki elini öpeceğimiz ailelerimiz var. Bir gün elimizi öpecek evlatlarım yanımda. İyi ki tüm sevdiklerimi bahaneyle de olsa göreceğim bayramlar var...





Öykü Nur Ve Ömür Berk ilk harçlıklarını aldılar. Görmelisiniz istemem yok ve hooop çantaya, hiç bir şeker kaçırılmadı, ya bu çocuklar bayramı bilerek mi doğuyorlar ne?



Ömür Berk çift kelimeli cümle kurmaya başladı. 'Anna dittiiii' 'Dede dedeiii'







Zeynep Ablam Allah tamamına erdirsin...



Not:Resimler köyden..

6 yorum:

elif-kayra dedi ki...

Geçmiş olsun
Nice güzel bayramlara

Nurgül dedi ki...

Teşekkürler Elif.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Bloğunuza tesadüfen rastladım.Çok cici içten ve samimi bir blog.Ayrıca ikizleriniz de çokk tatlı.RABBİM sağlıkla huzurla büyütmek nasip etsin.
Bu arada geçmiş olsun,ikizlere de dedelerine de RABBİM şifalar versin.Genç çifte de mutluluklar diliyorum.
Sevgilerimle...

bahriye-krm dedi ki...

hem ikizlere,hem de babanıza çok geçmiş olsun...
allah sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz nice güzel bayramlar nasip etsin...

Nurgül dedi ki...

Sevalce Lezzetler hoş geldin. teşekkür ederim :)

Nurgül dedi ki...

Bahariye Amin inşallah...