7 Eylül 2011 Çarşamba

Bıda Bıdaa

Resimdekileri tanıştırayım: Öykü Nur, Babası ve Bıda bıdaaa..
Olay birkaç hafta önce Öykü Nur'un kedilere 'bıda bıda' demesiyle başladı. Buraya kadar her şey normal. Biz ilgili kelimeye güldükçe ve düzeltmeye çalıştıkça her gördüğü kediye 'bıda bıda' demeye başladı. Kelime günden güne dahada pekişti. Artık bildiği kelimeleri söylemiyor birçok şeyi 'bıda bıda' diye anlatıyor. Diğer kardeş boş durur mu? Tamda çift kelimeli cümle kuruyor, erken konuşacak derken iki gündür oda 'bıda bıda' modunda. Ayrı ayrı dışarı çıkartıyor, farklı arkadaşlarla oynatıyorum durum düzeliyor fakat bir araya gelince durum aynı. Karşılaştıklarında 'bıda bıda' nın versiyonlarında kendi aralarında bir şeyler konuşuyorlar. Dün Ömür Berki çektim 'Öykü Nur senine ne konuştu' diye sordum yanıtı 'bıda bıda,tidaa, kidaa' dı :/ Bide cevapladı kızayım mı sevineyim mi? :/
Korkum ikizler arasında var olduğu söylenen ikiz dili. İkizler kendi aralarında daha basit dille konuşuyor ve daha az kelime kullanıyorlarmış. İkiz dili kullanan ikizlerde konuşma ve dil bozukluğu görülüyormuş. İkisiyle de iletişimi , ilgiyi arttırdık umarım çözeriz...
Ha bu arada kedileri de artık sevmiyorum söylemiş miydim?

4 yorum:

AYÇA dedi ki...

Yeni duydum söylediğini. Hiç sanmıyorum öyle birsey yaşayacaklarını. Bence normaldir. Yerim onları ya :)

bahriye-krm dedi ki...

nurgül bence rahat ol..ben de yeni duydum böyle bir şeyin olduğunu...yaş olarakta küçükler daha,mutlaka zamanla geçer... bu tatlı tatlı,eksik konuşmaların tatını çıkar...çünkü ilerki yıllarda özleyeceksin bu eksik konuşmaları :))

Sevgi dedi ki...

canım ya takıldığın şeye bak.. allah allah.. daha minicik şeyler.. onların bıda bıdalarına kurban olurum ben.. daha dur..herşeye "hıh" ve "bu ne" zamanlarında ne yapcan sen kuzum..

Nurgül dedi ki...

Kızlar yorumlarınız için teşekkürler bu tür sorunlar yaşayan birçok ikiz eşleri var etrafımda endişem ondan umarım yaşamayız, geçicidir. Bir yandan da bu halleri çok şeker hakkaten...