1 Eylül 2011 Perşembe

Hayat bana güzell ;)




Hayat bana güzell ;)
Gözlerim görüyor, kulaklarım duyuyor, ellerim ayaklarım tutuyor.
Rahatça nefes alabiliyorum.
Tüm sevdiklerim yanımda. Uzakta olanlarında özlemi yanımda. Hayatta özlemek de güzel...
Hayallerim var. Bu hayallerin peşinden gidebilecek kadar da CESUR BİR YÜREĞİM VAR
Gülebileceğim çok şey var.
Ağladığım da oluyor ama hayat zaten böyle tezatlarla güzel.
Okuyorum. Okudukça çoğalıyorum. Çoğaldıkça taşıyorum.
Yazıyorum. Yazınca hafifliyorum. Hafifleyince gülümsüyorum.
Her gün farklı bir sabaha uyanıyorum....
Bu hayatı yaşadıkça o sonsuz sona bir adım daha yaklaşıyorum ve sabırsızlanıyorum.!
İnişlerim kadar çıkışlarım, çıkışlarım kadar çıkmazlarım var.
Mücadelelerim var. Sonunda yenilgilerim, yenilgilerim kadar zaferlerim var.
Hayat bunlarla güzel.
Hayat bana böyle, başkasına farklı güzel.
HAYAT HEP GÜZEL,HEP GÜZEL... ;)))

10 yorum:

Sevgi dedi ki...

bu yazdıklarının ötesinde çok güzel iki evladın var ki nasıl büyük bir mutluluktur.. maşallah size.. allah nazarlardan saklasın.. bu arada prensesin elbisesine bayıldım.. küçülünce biz alalım :))

Nurgül dedi ki...

:)Sevgiciğim kesinlikle katılıyorum onlar hayatın anlamı..
Küçülmesine gerek yok ben prensesime alırım bir tane daha...

marifet ellerimizde dedi ki...

MERHABALAR..HEMDE KOCAMANNNNNNNNNNN..BEN ZEYNEP..BENIMDE ÜÇÜZLERİM VAR:)

SENI GORUNCE HEMEN IZLMEYE ALDIM..SENDE GELIR IZLMERSEN SEVINIRIM...

SIKSIK GORUSELIM INSALLAHH..MELEKLERINE MAŞALLAHHH

Nurgül dedi ki...

Hoş geldin Zeynep. Hemen geliyorum ziyaretine Sevgiler...

♥ Asya'nın Salıncağı ♥ dedi ki...

çok güzel bir tablo:) maşallah.
kırmızılar çok yakışmış uğur böceklerine:)

şirin butik dedi ki...

ne güzel bakış açısı pozitif insanlara bayılırım. karamsar insanın yannda intihar edip ölesi gelir insanın.bu afacanlar sana hayat depolamış ne güzel..:)

Nurgül dedi ki...

Asyanın Salıncağı teşekkür ederim. Oğlumun uğur böcüsünü arabada düşürmüşüz ama olsun :)

Nurgül dedi ki...

Şirin ŞÜKRETMEYİ unutur oldum(K) böyle yazılarla kendime ve okuyanlara hatırlatıyorum...

eslemin annesi dedi ki...

MAŞALLAH MELEKLERİNE ÇOK TATLILAR...

Nurgül dedi ki...

Hoş Geldin Eslemin Annesi.
Bende Eslemi çok sevdim Allah bağışlasın...