16 Eylül 2011 Cuma

İkizler



Anne Sorar:
-Oğlum sen nesin?
Ömür Berk:
-Ertet (erkek)
Anne sorar:
-Peki Öykü ne?
Ömür Berk:
-Ödü annen tıs (Öyküyle annem kız)
Anne sorar:
-Oğlum siz Öyküyle ikiniz nesiniz?
Ömür Berk:
-Titis (ikiz)






Anne Sorar
-Öyküm sen nesin?
Öykü Nur:
-Tııs (Kız)
Anne sorar:
-Peki Ömür Berk ne?
Öykü Nur:
-Mayman (maymun)
Anne sorar:
-Hayır o erkek sen kızsın şimdi sen söyle Ömür Berk ne?
Öykü Nur:
-ıııı Ödü maymaaan (hayır Ömür Berk maymun)
(nerden duyduki bunu?)
Anne sorar:
-Peki Öykü Nur siz Ömür Berkle nesiniz?
Öykü Nur:
-Titiss mayman (ikiz maymun)



'Neden ikizleri birbirlerinin aynı giydirirler?' diye düşünürdüm hep.
Aynı elbiseden neden iki tane alınır ki ayrı ayrı giydirmek varken?
Çocukların seri imalat olduğu illa gösterilmeli mi, karşıdan belli mi olmalı?
Demek ki neymiş yaşayınca öğreniyorsun nedenini...
İnanın öyle illallah dedim ki söz konusu sadece giyim olsa ve kız-erkek olmasalar ikisini de tek çeşit giydirip çıkartacağım. Kavga yok ve böylesi daha kolay...
Bide tüm çocuk gelişimciler onları ayrı giydirin, farklı bireyler gibi davranın akılları veriyor. Nasıl olacak? Gelin kolaysa siz öyle davranın. Bakalım çocuklar ayrı davranılsın istiyorlar mı?
Verilen çikolatanın boyutuna bile takıyorlar 'neden benimki daha kısa' diye...
Her giyim sonrası 'bana da toka tak, bana da elbise giydir, bana da aynı çanta tak, benim pipi' ağlamaları. Beni annem uyutacak, aynı sandalyeye oturmak istemeler, aynı ayakkabıyı giymek istemeler. Hadi gel de çocuğa sen kızsın sen erkeksin, siz ayrı bireylersiniz, kardeşsiniz anlat, adaleti sağla üstelik 18 aylıkken...

7 yorum:

AYÇA dedi ki...

Ya çok tatlılar... Maşallah onlar. :)

marifet ellerimizde dedi ki...

YAAAAAAAAAAAAAA MAŞALLLAHHHHHHH...ESKI GUNLERIM GELDI AKLIMA...

ÜÇÜZLER 7 YASINDALAR HALA BAZI KOMIKLIKLER YAPIYORLAR VE BEN HIC DUZELTMIYORUM..AZ DAHA SONRA HIC HATALI KONUSMIYACAKLAR..İYİCE OZLICEM:)))))))

CANIM COK TATLILAR...

Sevgi dedi ki...

:)) allahım o dilleri yemeli.. maşallah ikisine de.. kızlar biraz daha cin mi oluyorlar ne? :) canım sayfamda bir emanetin var.. o ikiz maymuşları da mıncır benim yerime..

fashiONözge dedi ki...

hahaaa ne güldüm yaaa :)arkadaşımın da ikizleri var aynı anlattığın gibiler,sakız çeşidi farklı olsa bile sorun oluyor,inanılmaz yaaa :))

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

ayyyyyyyyyyy ben onların konusmalarını cıcılerını herseylerını yerım :)) bunıuda ogrendık bırbırlerınde ne varsa ıstedıklerınden ıkız gıbı gıyınıyolar ıkızler:))

şirin butik dedi ki...

eyvah eyvah deyim sen beni anlarsın :))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ya ama bunlar cok tatli konusuyorlar bayildimmm! Allah bagislasin onlari,gecenin bu uykusuz vaktinde günlerdir dis agrisi ceken bana iyi bir hediye oldu,kendinizden haberdar ettiginiz icin tesekkürler!