22 Eylül 2011 Perşembe

MİM


Sevgiciğim gecikmiş MİM kabul olur değil mi? :)


"bir günlüğüne ruhum aynı kalmak koşulu ile kadın/ erkek olsam ne yaparım, ne haltlar karıştırırım?" diye sorulmuş...

Mim hakkat çok zormuş...Hımm ne yapardım acaba?

Erkeklere özgü şu an aklıma gelmeyen her şeyi ama her şeyi yapar ve kesinlikle bir maganda olurdum.
-Önce kendime bir kız hatta birçok kız bulur onları ayarlamak için türlü kurlar yapardım.
-Stadyuma gidip 22 adamın koştuğu tek topun , kenarda seyrederken küfür edip bağırmanın nasıl bir şey olduğunu anlamaya çalışırdım.
-Kadın götürülmeyen 'iç dökme' adını verdikleri erkek toplantılara katılıp bunun zevki nerede bunu çözmeye çalışırdım.
-Arabadan inip ağaç dibine işeme zevkini tatmak isterdim.
-Gece eve geç gelirdim.
-Gıcık olduğum bir iki kişiyi bu vasıta ile döverdim.
-Bide erkek gözüyle, kimliği ile bir kadın nedir, nasıl sevilir, baba olmak nasıl bir şey bunu öğrenmek isterdim.

Bende bu zor mimi
Aynur (küçük halaya)
Nilhana
pas ediyorum..

3 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hep söylerim; dünyaya bir daha gelsem erkek olarak gelmeyi isterdim diye :)
ondan sanırım ruhumda erkek özelliklerini de bolca barındırdığım :)))

en kısa sürede cevaplayacağım Nurgülcüm...teşekkür ederim

Sevgi dedi ki...

hehe bende bu kızı niye bu kadar seviyorum diyordum.. aynı bensiz sen ayol.. :))

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

Hahahaaaaaaaaaaaa çok süper ;)) canim