3 Ekim 2011 Pazartesi

Bugünlerde Biz



Başlangıç sözüm: Sonbaharı sevmiyorum.
Havanın puslu,yağmurlu,serin oluşu,dökülen yapraklar melankolik yapıyor beni yahu..
İçimi garip bir hüzün kaplıyor.
Üşüyorum. Üşümeyi sevmiyorum.
Dışarı çıkarken ne giyeceğimi bilemiyorum.
Çocuklarla alıştığımız park bahçe doğa düzenimiz kapalı alanlara kaydı e sıkılıyoruuuz...




Yıldızların mi, sonbaharın mı, depresif durumumun etkisimi bilmem bu günlerde değişim ve alışveriş modundayım.
Beni bilen bilir alışkanlıklarıma aşığım. Değişimi sevmem. Bu nasıl anlatılır bilmem ama alışkanlıklarımı yıllarca aynı yerde görmeyi severim. Örneğin saçımı boyattım mı şekli ve rengi yılarca aynı kalır. Koltuklarım odamın şekli dolabımın düzeni aynıdır.
Dediğim gibi son günlerde ne olduysaaa saçım, boyutu, kıyafetim, evim, perdelerim, telefonum, televizyonum, duvarımın rengi, koltuklarım, fotoğraf makinem, saç kurutma makinem, kişisel bakım aletlerim, dolaplarımın içi, düzeni bile değişim halinde...
Teknoloji manyaklığım hat safhada. Teknolojiyle ilgili her yeniliği evimde hayatımda ister boyuttayım.



Çocuklar şaşkınlar. Sonbaharın onları parklardan ayırması, can sıkıntısını annelerinin seçimler yaptığı mağazalarda eşlik ederek gideriyorlar. Ayak uydurmuş gibiler, benden çok onlar eğleniyor alışverişi sevecekler mi ne?
Babaya not :Yandın...





Son olarak
Beni sessiz sedasız yurt dışından izlediğini bildiğim anneme-babama duygulanacakları not:
Öykü Nur babannesi dahil tüm orta yaşlı bayanlara 'annaanna' diye sesleniyor.
Ömür Berk soruyor
-Annaanne?
Ben
-Ati de oğlum gelecek,
Ömür Berk yine soruyor
-Deden?
Cevaplıyorum:
-Ati oğlum gelecek,
Yarım saatte bir aynı soru yağmuru yineleniyor. Çalan her kapı her telefona 'dedem' diye koşuluyor..



Geldiklerinde 'nasıl sarılacaksınız?' diyorum.
Kollar açık 'MAMAAŞ' diye cevaplıyorlar.
'Size ne getirecekler' diyorum?
'Ciciş ve mama' diyorlar..
Benzeri daha ne muhabbetler....
Onlara kendinizi özletmeye ne hakkınız var? ÇOK ÖZLEDİK DÖNÜN KUZUM ARTIK...

10 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

genel olarak sonbahar herkeste aynı etkiyi yapıyor Nurgülcüm :)
gerçi bende bu etki olmuyor da neyse :)
demek bir de hasretlik var ha
şimdi sen kuzucukların ne dediğini söyledin ya duramazlar artık oralarda...bence atlar gelirler
sağlıkla kavuşasınız inşaAllah

sevgiyle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bu arada izleyicilerim arasında niye göremiyorum ben seni :))

Nurgül dedi ki...

ne diyosuun Aynur nasıl hergün pc açılınca yavru kartalları dikizleyen ben nasıl olmam HEMENCE BAKIYORUUM

'Vasfiye Karoğlu../ Photographer dedi ki...

maşallah çok tatlılar :)

Işıl dedi ki...

Aynen teyze bende çook özledim annanemle dedemi. Ömürle Öyküye tek kelimeyle beyılmaktayım zaten :)

Nurgül dedi ki...

Teşekkürler Vasfiye..

Nurgül dedi ki...

Işılcığım sanki zaman durdu geçmiyor gelseler artık. Tatlılar tabi kan mı çekiyor ne bide galiba fotolar tanıdık ne dersin?

Ferhat Bayram dedi ki...

bebekler cok tatli masallah

Işıl dedi ki...

Sanki ben çekmiştim onları :))

zeymuran dedi ki...

o havaların etkısı bizide tamamen sarıyor havalar sogudu dışarıya da çıkamıyoruz nasıl oyalayacaksam çocugu:(