3 Ekim 2011 Pazartesi

Sadece masum bir sabırsızlık


Bir süredir çocuk ve yetişkin dünya klasikleri kitap serisi edinmek istiyordum.
İçlerinde okumadıklarım vardı ve kitaplığımda çocuklara kalacak güzel bir arşiv omasını istiyorum.
Konuyu eşimle her paylaştığımda 'beke okul dönemleri gazeteler veriyor. Baskı ve kağıt kalitesi de iyi. Hem kupon toplarız hem bahaneyle gazeteyi internetten değilde elden okuruz' diyordu.
Ne yaptım tabi ki dinlemedim. Yok dayanamadım.
Bugün dışarı çıkınca DNR a uğradım, elde yok getirelim dediler istemedim. Aklıma koydum ya illa hemen olacak eve gelir gelmez netten siparlş etmeye kalktım. Net alışveriş koliği ben ilk kez dolandırılıyordum karşılıklı atışmalar ve tehtitlerln sonucunda sipariş ve kartların iptaliyle olayı sonlandırdık. E bu kadar sabırsızlığın ardından bir alamet gelmemesi tuhaftı.İşin yoksa bir hafta yeni kredi kartı bekle...
Yok yok böyle olmayacak evrene inat yarın sabah doğru DNR...

Bu arada Alyazmalım dizisini izliyor musunuz? Günümüze uyarlanmış. Biz pek bir keyifli izliyoruz tavsiye ederim. Yazıyı yazdığım şu saatlerde TV de gösterimde. Hadi ben de seyre...

Hayırlı akşamlar...

4 yorum:

marifet ellerimizde dedi ki...

canım umarım bugun bulursun kıtabını:)))))))

Sevgi dedi ki...

ay o inat yok mu o inat.. gerçekten bigün benim de başıma bi iş acacak valla..gçmiş olsun tatlım.. umarom aradıklarını sorunsuz bulursun..

Ayse dedi ki...

Merhaba cnm :) Ben almanyadan Ayse! Moda sayfami coktan belli kurdum ama malesef hic fazla türk okuyucum yok. Böyle herkeze yaza yaza inshallah trk cicilerimmmm benim sayfami okur. Cooook sevinirim ve mutluluk duyarim.. öptümmm:))))

Sevgilerle, Ayse

thebeadayse.blogspot.com

<3

Ahu dedi ki...

Merhabalar :) Allah bağışlasın ikiz annesi olmak çok değişik bir duygudur sanıyorum... Size ikizlerinizle birlikte keyifli günler dilerim :)