13 Kasım 2011 Pazar

Ne ayakkabıymış ama...



Gördüğünüz ayakkabıdan geçtiğimiz yaz oğluma aldım. Aldığım günden beridir kızım ben giyeceğim diye tutturdu.
'Erkek ayakkabısı, kardeşinin, seninkiler daha renkli, güzel' dediysem de yok yok yok. Tepkiler artarak devem ediyor. Bir süredir ayakkabıyı saklıyordum. Sabah portmantoya dalmışlar. Ayakkabı yine ortada. Görmelisiniz kavga kıyameti. Biri 'men di'. Diğeri 'me aakkp'. Evde bir yığın ayakkabı terlikleri varken niye bu?
Baktım adaleti sağlayamıyorum dışarı çıktığımda aynısından aradım sezonu kapattıkları için bulamadım.Ne ayakkabıymış ama...
Bundan sonra kız ayakkabısı veya erkek ayakkabısı fark etmez ikisine de aynı model ve rengi almazsam... al buraya da yazıyorum.

12 yorum:

Elif dedi ki...

Bence paylaşamamakla haklılar ayakkbılar çok güzelmiş :)

maviii dedi ki...

:D:D:D ayy çok hoştu anne yüregi işte:D olsun ben buakşam dıcmende adidasların pembe siyah rengi indirime gidrmişti gördüm çoçuk reonunda aynısını bulamasanda bu bi alternetif olabilir cnm 25 liraydı sevgiler cnm:)

neselihaller dedi ki...

pek de güzelmiş...benim çocuklarımın arası da 18 ay..ikiz gibi büyüyorlar...bazen komşunun tavuğu komşuya kaz görünüyor, ben de izin veriyorum..yapacak birşey yok...sevgiler

Tibetin annesi dedi ki...

bende isterim, bana da alllll!!! :)

Hayat Cafe dedi ki...

Canım yazını okurken nasıl güldüm bir bilsen..:))
Şu anda kızım yanımda ve abisinin kot pantolonı üzerinde..:))
Paçalarınıda katladım yoksa takılıp sürekli düşüyor.
Oğlumda pantolonu giyildiği için küstü yemek yemek istemiyor.
İnan ne yapacağımı şaşırdım.
İnsanı deli ediyorlar bu canavarlar dimi :))))))
Öpüyorum onları

İkiz Annesi dedi ki...

Hem güldüm hem okudum alacağım şekeri bile aynı renk alıyorum düşün artık Allahtan benim ikisi de kız en azından aynı giydirebiliyorum ama yine de kavga çıkaracak bir şey buluyorlar mutlaka:))

zeymuran dedi ki...

ayakkabı da ayakkabıymıs ama hem de sevdıgım renklerde,haklılar paylaşamamakta anneleri:)sevgiler canım

Sevgi dedi ki...

nurgün nerelerdesin ya..merak ettim seni.. umarım bi problem yoktur..

Nurgül dedi ki...

Güzel yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

Sevgicim canım ilgin için çok teşekkür ederim. Yaklaşık iki haftadır bilgisayarımda problem vardı nete giremiyordum yapıldı geldi yok yine girilmiyor yeniden gitti. Meğer sorun modemde imiş 2 gün önce çözüldü çok şükür. Telefonlada yavaş yavaş girilmiyor. Sorma 2 haftadır içim daraldı :(

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

Cok güldüm o kadar keyifsizdim ki beni güldürdün hep mutlu olun yerim anların men demesini

yaruze... dedi ki...

merhaba,
demek sizde ikizlisiniz:)
Ahh ne zordur ne zor.Bilmez miyim?
Görüşmek dileğiyle...

İKİ MELEK dedi ki...

heheh ne tatlılar yaa biz ne olacaz acaba aklımda olsun buralara yazdığın için sağol:))