3 Kasım 2011 Perşembe

Öksürük Bittiii


Büyüdük, rahatız gezelim sosyalleşelim derken durumun olumsuzluklarından da nasibimizi almaya başladık. Çift çocuk olmamız, bağışıklık sistemimizin hazırlıksız ve acemi olması e havalarında etkisi bizi son aylarda sıkça hasta eder oldu.
Birkaç gündür resimde gördüğünüz zat ı muhteremde bir öksük hasıl oldu.
Öyle ki uykusuz geceler birbiri ardına sıralandı. Durum onuda beni de gece bekçisine çevirdi...
Bir yandan doktor ilaç tedavisi devam ederken, bir yandan netten altarnatif araştırmalarına koyuldum. Arda'nın annesi Burcu'nun bu konuda önerisini buldum. Bal ve karabiber karışımının öksürüğe iyi geldiğinden bahsetmiş.
Kızım küçük yan etkisi olur mu diye tereddüt ettiysem de, anneminde bu konuda olumlu ısrarı ile denedim. İki tatlı kaşığı bala biraz karabiber karıştırıp sırtına sürdüm. Yarım saat içinde öksürük kesildi. İnanılır gibi değil. Uykusuz üç akşamın ardından kızımda bende deliksiz uyuduk.
Aynı konudan muzdarip olanlara duyurulur.

12 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Geçmiş olsun... aklımızda bulunsun ;)

Alev Özkan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Alev Özkan dedi ki...

ÇOOK GEÇMİŞ OLSUN... İKİZ OLUNCA DERTLERİ DE İKİ KAT TABİİİ... AMA SEVİMLİLİKLERİ DE İKİ KAT... KOLAY GELSİN :))

bahriye-krm dedi ki...

çok geçmiş olsun canım...tekrarlamaz inşallah...karabiber+bal karışımını ben de denemiştim...bizde de işe yaramıştı :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çocuklar sözkonusu olunca insan ne yapacağını şaşırıyor değil mi Nurgülcüm...aslında alternatif çözüm olarak ben de aynı şeyi düşünmüştüm kiii baktım uygulamışsın ve olumlu sonuç almışsın bile...

geçmiş olsun diyorum...hatta geçsin gitsin tekrar gelmesin diyorum

AYÇA dedi ki...

Çok geçmiş olsun Nurgulcüm. Çocuklarda öksürük gerçekten zor. İyi geldiğine sevindim.

İkiz Annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun bitmiş olmasına sevindim.
İnşallah bizim de neredeyse 2 yıldır kabusumuz olan öksürüğünde artık teşhisi konur da biz de rahat ederiz:(

İkiz Annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun bitmiş olmasına sevindim.
İnşallah bizim de neredeyse 2 yıldır kabusumuz olan öksürüğünde artık teşhisi konur da biz de rahat ederiz:(

Zeynep dedi ki...

Çok geçmiş olsun, bizim de aklımızda bulunsun bu yöntem :)

Buket dedi ki...

kesinlikle iyi bir yöntem bal-karabiber. öksürüğün 2 ay sürdüğünü bile biliyorum, kesilmesine sevindim..

Nurgül dedi ki...

Tibet'in annesi sayfama hoş geldin.

Alev Özkan teşekkürler. Evet bakımı çok büyük sorumluluk istiyor ama onlara sahip olmak ayrı bir gurur,mutluluk...

Bahariye-krm teşekkürler. sizde de işe yaradı demek?

Aynur(küçük hala) çocuklar söz konusu olunca ne yapacağımı hakkat şaşırıyorum. Ya birçok kişi biliyormuş ben yeni öğrendim bu blogları bu yüzden dahada çok seviyorum.

Ayça teşekkürler canım.

İkiz annesi teşekkür ederim size de acil şifalar bu arada hoş geldin :)

Zeynep hoş geldin.

Buket şanslıydık sanırım çok şükür uzamadı bı bile bizi yıpratmaya yetti.

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

ay kıyamammmmmm cok gecmıs olsunnnnn :((( Allahımm onların yerıne bız hasta olsak onlar hep ıyı olsa :((