5 Aralık 2011 Pazartesi

Muzlu Kek



Malzemeler:

4 adet yumurta
1 su bardağı şeker
yarım su bardağı yağ
1 su bardağı süt(ben muzlu süt koydum)
3 adet dilimlenmiş muz
1 adet vanilya
1 adet kabartma tozu
Aldığı kadar un

Hazırlanışı:

Tüm kek familyasında olduğu gibi yumurta-şeker ikilisini köpürene kadar çırpıyoruz. Sırasıyla süt, yağ, un, vanilya, kabartma tozu ve son olarak ta muzları ilave edip karıştırıyoruz. Elde ettiğimiz karışımı kalıba döküyoruz. 160 derecede önceden ısıtılmış fırında 55-60 dakika pişiriyoruz.

Not: Tercihe göre tarçın, karanfil, ceviz de ilave edilebilir.

Afiyet olsun...

7 yorum:

AYÇA dedi ki...

Mmmm... Eline saglık :)

Ahu dedi ki...

Muzlu kek mi? İçeriği de çok güzel. Kesin denenecekler listeme aldım bunu. Ellerine sağlık. Afiyet olsun.

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Çayımın yanına alıyorum bir dilim..
Ellerine sağlık canım
Nefiss görünüyor.

Seda dedi ki...

Hakkaten olsada yesemm :-) ım ım ımmm

Sitare dedi ki...

muzlu toz pudingle yapan okudum da gerçek muzla yapanı ilk kez okuyorum.
ee bu daha iyi...

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

blogun cok hosuma gitti izlemeye aldim send ebuyur gel istersen sevgiler

Adsız dedi ki...

Nefissss gözüküyorrrrr!!!